*****bollar

Efter duschen la jag mig för att läsa lite teori. Chockernde nog tröttnade jag ganska fort och gjorde det som jag alltid gör när jag är uttråkad - kollar kylskåpet! Där hittade jag inget kul så jag satte igång med att baka chokladbollar.


När det ser ut så här förstår jag aldrig hur det ska kunna bli klet-smet av det..



Sen var det bara att sätta igång! Jag gillar inte när man blir kladdig om händerna..



roll it, roll it..i socker, i socker



Förutom att jag naturligtvis upptäckte att vi inte hade något pärlsocker hemma ELLER cocos ELLER strössel. Så dom fick bli som dom var helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Petra

ROLL IT ROLL IT (rulla med händerna och rör på höfterna fram och tillbaka) I SOCKER I SOCKER! (rör ena handen och stäck på armen, höfterna rör sig även nu!) :D:D:D

2010-09-29 @ 17:00:55
URL: http://petraelisabethlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0