idag är det söndag

Och jag har haft full rulle hela morgonen. Jag åkte hemifrån Channette 9.40, kom hem och åt frukost, sen skjutsade jag mamma till soptippen. Efter det kom jag hem och låg i min säng och telefonerade med Anna. Sen skjutsade jag pappa till Coop Forum och till Karlssons. Men vi passade även på att göra en säkerhetskontroll av bilen, tanka och köra både till Åker och Mariefred. Så nu tror jag att det är färdigkört för idag. Särskilt med tanke på att jag gick och la mig klockan 5 i morse = trött = inte i körtillstånd egentligen.
Av den koncentrationen det krävde av mig att sitta och trycka på gasen så är jag nu VÄLDIGT trött och tänkte lägga mig i soffan tillsammans med en donut och en påse chips... det är ju trots allt söndag!
(och när fan blev klockan så här mycket?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0