Tjooo!

Petra här! Jag har fått order av elin att meddela för hennes kära läsare att hennes internet inte vill fungera. Så hon sitter där hemma i panik om att ni ska börja dissa hennes blogg nu bara för att hon inte uppdaterar.
Det är där jag, världens bästa Petra, kommer till undsättning.. räddaren i nöden liksom :)

Så vad hade elin skrivit? .. hm.. jo om hennes dag!
Det började med att hon mötte upp mig (petra för er som inte fattat!) för lite lunch i matsalen. Efter det var det dags för lite panikpluggande inför kultur provet, och det var verkligen panik. Vi fick inte in något så vi fattade beslutet att det var dags att skriva upp lite hjälpmedel på handen.
Men provet gick rätt bra ändå (för oss båda), borde lyckas med ett g... och sen.. ja efter det så gick vi åt olika håll så sen vet inte jag vad mer hon gjort idag.

Nej nu kanske jag borde sluta skriva, tror inte elin menade att jag skulle skriva så mycket.. nu tar ju jag för mycket uppmärksamhet från henne liksom, stackare!
Men det var trevligt att talas vid, eller hur? :)


Pussar, kramar och nyp i rumpan från mig och min skönsjungade pojkvän ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0